Du behöver ställa några enkla frågor och har hört om massor av verktyg men du kan faktiskt göra dem med hjälp av Excel. Oftast brukar man ju tanka ner dem till Excel ändå så varför inte samla in dem så också?
- Gå in i din OneDrive via webben och skapa en ny undersökning.
- Lägg till frågor
- Dela länk
Alla fält i undersökningen blir en rad i din Excelfil och därifrån kan du direkt jobba med att skapa en uppföljning.
Läs mer här: https://support.office.com/sv-se/article/Unders%c3%b6kningar-i-Excel-lagrade-online-5fafd054-19f8-474c-97ec-b606fcda0ff9?omkt=sv-SE&ui=sv-SE&rs=sv-SE&ad=SE
Pia Langenkrans
Office 365 Ninja at B3
Pia har lång erfarenhet av att jobba med IT, molnet och Office 365. Hon har en bakgrund inom programmering och fokus nu är att hjälpa företag att få moderna arbetsplatser.
Latest posts by Pia Langenkrans (see all)
- Hur man namnger ett koncept - August 30, 2018
- Informationskaos – säkert inte hos dig - August 7, 2018
- Stockholmssyndromet – eller hur man misslyckas med ett Skypeinförande - June 9, 2018